Obsługiwane przez usługę Blogger.

A blog created by weronika

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

A TEXT WIDGET

Popular Posts

poniedziałek, 26 stycznia 2015

fun theory

Share & Comment


Do zmiany złych przyzwyczajeń zachęcają nas często poważne kampanie reklamowe – informują o skutkach dobrych działań i przestrzegają przed zagrożeniami niesionymi przez ich zaniechanie. Najczęściej są one mało zabawne, a przez to trudniej przyswajalne.

Według teorii zabawy (fun theory) działa inicjatywa Volkswagena, wychodząc z założenia, że skuteczna nauka odbywa się przez zabawę. Dlatego, aby zachęcić ludzi do korzystania z tradycyjnych schodów zamiast ruchomych w przejściu podziemnym, zaprojektowano specjalną instalację. Każdy stopień to klawisz wydający inny dźwięk – wchodzenie po schodach staje się czystą zabawą.

Innym przykładem może być wszystkim doskonale znany Ice Bucket Challenge, który rozprzestrzenił się po YT w zastraszającym tempie. Gdyby jeszcze ktoś nie wiedział chodzi o wylanie na siebie kubła zimnej wody z lodem i wpłacenia darowizny na rzecz chorych na ALS. W Polsce było około 16 tysięcy przelewów (dane z września 2014).


Przykład z naszego podwórka? Proszę bardzo. Mafia dla Psa przygotowana dla Fundacji „Przytul Psa”. Sukces kampanii nie polegał tylko na zaangażowaniu do roli głównej Piotra Cyrwusa, dobrze znanego z roli Rysia z „Klanu”, choć jego występ zaskoczył wszystkich. Stylizowany na „Wściekłe Psy” Quentina Tarantino spot w niespotykany wcześniej sposób prezentuje problem znęcania się nad zwierzętami. W rolę ich nieformalnych rzeczników wcielają się... gangsterzy.




żeby nie było za dużo filmików teraz kilka zabawnych sposobów na poważne tematy w plakatach
















może nie plakat ale też super!


Na koniec, jeszcze jeden pozytywny przykład kampanii społecznej. A skoro zima nagle nas zaatakowała – nieco prześmiewcza akcja społeczna czyli „Raid-Aid: Afryka dla Norwegii”:

Tags: , , ,

Written by

Weronika. Studentka trzeciego roku projektowania graficznego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

o idei

Dizajn nie zbawi świata… …ale wiele na tym złym świecie może ulepszyć.

ostatnie posty

Copyright © ludzki dizajn | Designed by Templateism.com